Met nieuwe CRM software wordt het eenvoudiger om klantgerichter te worden. Maar om uw sales, account management en marketing echt te optimaliseren is ook een slimme klantstrategie nodig. Zolang die er niet is leveren investeringen in nieuwe CRM software niet zoveel op. En haalt u er in ieder geval niet uit wat erin zit.
Omdat CRM software en een goede klantstrategie niet los van elkaar gezien mogen worden, ontvangen bedrijven die bezig zijn of gaan met een CRM softwareselectie het boek ‘Succesvol klantgericht ondernemen’ gratis als onderdeel van de CRM box. In het boek worden alle aspecten van het inrichten en toepassen van een CRM systeem besproken, alsook alle facetten van klantstrategieën en het optimaliseren van customer experience (CX).
Interesse?
Meer over deze leidraad om klantgerichter te worden en de gratis CRM box (waar het boek onderdeel van is) leest u via de onderstaande links.
Lees verder
Succesvol klantgericht ondernemen – Gratis boek
CRM box – Alles over het vinden, vergelijken, selecteren en implementeren van CRM software
Maakindustrie vergeet CRM toe te passen – Veelgelezen artikel
CRM box – Alles over het vinden, vergelijken, selecteren en implementeren van CRM software
Maakindustrie vergeet CRM toe te passen – Veelgelezen artikel