CRM en customer experience (CX) staan al een paar jaar volop in de belangstelling en dat blijft ook in 2022 zo. Goede CRM software en de juiste klantgerichte mindset bij alle medewerkers worden steeds belangrijker bij het binnenhalen en behouden van klanten. Om daadwerkelijk klantgericht te kunnen ondernemen moeten belangrijke stappen gezet worden. De belangrijkste leest u in de onderstaande artikelen.
20 Innovative CRM Trends to Pay Attention to in 2022
CRM Development in 2022: 4 Trends to Keep an Eye On
11 CRM Trends for 2021/2022: Top Predictions to Watch Out For
CRM Development in 2022: 4 Trends to Keep an Eye On
11 CRM Trends for 2021/2022: Top Predictions to Watch Out For
Vaker dit soort berichten lezen? Meld u aan voor de ICT nieuwsbrief
Lees verder
Gratis CRM box – Complete informatie over CRM software: selectie, implementatie en ontwikkelingen
Succesvol klantgericht ondernemen – Het beste boek over de toepassing van CRM software
Zo pakt u uw CRM project aan – Belangrijke adviezen bij de start van uw CRM project (gratis download)
Succesvol klantgericht ondernemen – Het beste boek over de toepassing van CRM software
Zo pakt u uw CRM project aan – Belangrijke adviezen bij de start van uw CRM project (gratis download)